Trening asertivnosti


Trening asertivnosti je namenjen je pridobivanju novih spretnosti in veščin na področju večjega zaupanja vase in v svoje sposobnosti učenju izražanja čustev, boljši komunikaciji z drugimi, pridobivanju samozavesti in še mnogo drugega.

Asertivnost

Ko govorimo o asertivnem vedenju govorimo o tem, kako se postaviti zase, kako izraziti svoje mnenje, ne da bi pri tem prizadeli drugega.  Ključno vlogo pri tem imajo odprtost, iskrenost, vztrajnost, odgovornost in empatija.

Na treningu asertivnosti spoznamo kaj je asertivnost

Asertivnost je srednja pot med ponižnostjo in agresivnostjo.

Asertivnost je sposobnost znati se postaviti zase, zagovarjati lastno mnenje, zavzemati se za nekaj, potegovati se za lastne pravice – vendar brez nasilja, s spoštljivim odnosom do drugacnosti drugega in do njegove svobode.

Namenjena je torej varovati sebe, lastne vrednote, osebnost in dostojanstvo.

Asertivnost nam pomaga da,

  • lahko izražamo lastne občutke in prevzamemo odgovornost zanje;
  • se počutimo močnejše;
  • verjamemo v lastno zmožnost odločanja;
  • znamo reči: »Ne.«
  • izbiramo življenjski stil, s katerim smo sami najbolj zadovoljni;
  • se počutimo zadovoljni sami s seboj in imamo pozitivno samopodobo;
  • verjamemo v lastno možnost odločanja
  • lahko izražamo in vzamemo odgovornost za svoje občutke
  • se zavedamo pravic, ki jih imamo
  • izberemo življenjski stil, s katerim smo sami najbolj zadovoljni
  • se počutimo zadovoljni sami s seboj in imamo dobro samopodobo
  • znamo ravnati s konflikti v svojem življenju in odnosih
  • imamo občutek samozaupanja
  • znamo prisluhniti svojemu telesu in svojim občutkom
  • se počutimo samozavestno…

Asertivnost temelji na samospoštovanju, sprejemanju osebne odgovornosti, na zavedanju lastnih pravic in pravic drugih ljudi ter ustvarjanju enakopravnih odnosov.

Trening asertivnosti

trening asertivnosti

Trening asertivnosti je v bistvu trening učinkovite komunikacije in samozavestnega vedenja. Z učenjem nove veščine je tako kot z učenjem jezika, bolj kot vadiš hitreje in bolje jo obvladaš.

Treningi asertivnosti so delavnice za učinkovitejšo komunikacijo z drugimi in višje samospoštovanje ter razvijanje samozavesti. Asertivnost predstavlja ključ do zadovoljstva v medosebnih odnosih ter tudi ključ do uspeha na profesionalnem področju.

Cilji asertivnega treninga

Cilji asertivnega treninga so lahko zastavljeni individualno. Naslednji cilji so lahko skupni vsem udeležencem:

  • povečanje lastnega zavedanja,
  • naučiti se strategij za spremembe vedenja,
  • razvijanje učinkovitih komunikacijskih veščin,
  • razvijanje učinkovitih komunikacijskih veščin,
  • povečanje samospoštovanja,
  • vzpodbujanje izražanja občutkov,
  • obvladovanje stresne situacije,
  • prevzemanje odgovornosti za svoje življenje.

Trajanje treninga asertivnosti

Program traja 25 ur in vključuje 8 skupinskih srečanj, ki trajajo 3 šolske ure. Udeleženci skupin so vabljeni tudi na postsrečanja.

Komu je trening asertivnosti namenjen?

Trening asertivnosti je namenjen vsem, ki bi se radi naučili:

  • bolj učinkovitega komuniciranja z ljudmi,
  • bolj konstruktivnega reševanja konfliktov,
  • tistim, ki se srečujejo z neenakopravnostjo v odnosih
  • tisti, ki se srečujejo z raznovrstnim nasiljem.

Trening je namenjen tudi vsem, ki želite spoznati različne tehnike asertivnosti, ki so vam lahko v pomoč pri krepitvi samozavesti in izboljšanju svojih komunikacijskih veščin.

Kako potekajo treningi asertivnosti?

Na treningih asertivnosti sledimo osnovnim smernicam in teoretičnim postavkam treninga asertivnosti. Najboljše rezultate dosegamo s fleksibilnim prilagajanjem  posebnostim  vsake skupine.

Delavnice potekajo v majhnih skupinah od 6 do 15 članov.

Organiziramo krajše in daljše dogodke na temo asertivnosti, zato vas prosimo, da spremljate naš napovednik dogodkov.

Delavnice potekajo v Ljubljani, lahko pa jih izvedemo tudi na sedežu vašega podjetja.

Želim izvedeti več

Dovolim pošiljanje mojih podatkov (GDPR uredba).

Obrazec bo poslal vaše ime, priimek, e-poštni naslov, telefonsko ter vsebino sporočila na kontaktni naslov spletne strani. Podatke potrebujemo, da vam lahko odgovorimo. Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

ali pošljete povpraševanje na elektronski naslov info@zavod-amo.si  ali  telefon 040 383 613.

Voditeljica treninga je mag. Tita Marija Guček, teologinja, zakonska in družinska terapevtka, ustanoviteljica Zavoda Amo, z več kot deset let izkušenj z izobraževanjem in vodenjem skupin.